:::Follow me for more comics!:::

Monday, May 30, 2011

Ragam Exam!~

Okey!
Memandangkan sekarang ni tak de apa-apa nak post,
saya nak citer sket laa pasal ragam masa exam mid year lepas..
macam2 ragam saya perhati masa exam tu,
ada yg tidor, ada yang buat sungguh-sungguh, ada yang muka
shock sbb susah sangat (saya pun!!)
seriously, exam tak de la teruk sangat!
exam mmberikan kita hiburan tau tak!
hiburan sebab tgok macam2 ragam manusia..
Apa yang best sekali masa exam ialah..
Masing2 bawak buku ke hulu ke hilir!
Haha!!
Ke perhimpunan, kantin, kelas, library <---gi library of cos bwak buku ek?
Kadang2 siap bawak buku masuk tandas lagi!!

Ragam saya pulak?
Well, saya selalu sangat lupa bawak jam!!!
Akibatnye walaupun masa masih banyak saya terpaksa buat
cepat2 sbb takut masa habis! Hasilnye paham-paham je lah~
Yang tak reti buat tu terus bantai.. haha.. pastu dah siap
saya bukannye nak check semula, tapi terus berKARYA!
hahaha!

Ni lagi satu ragamnye, memang setiap mukasurat akhir kertas pekse
mesti ada aje sketch2 yang tak diperlukan..
Lagi2 masa tu idea mencurah2 macam air terjun..

Pastu yang tak bestnye hampir semua paper ambik masa
2-3 jam! bayangkan, lama tak?
Duduk atas kerusi sambil tangan menulis dan memerah otak selama 3 jam

3 JAM!!

Bila dah 3 jam tu..
well paham2 je la..
pundi kencing nak pecah,
rektum nak meletup!
tapi tahan aje sebab takut tak cukup masa!
Sabo jek la~
Perut pulak berkeroncong berdangdut sebab lapar sangat!
Air masak yg saye bawak dari rumah menjadi mangsa
sebab lapar sangat... hahaha

Memang langsung tak dapat fokus!~

Time exam seni jangan citer la, tangan menggigil!

Hahaha!
Hasilnya dapat la A-..
Papepun Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Kimi Ni Todoke by Tomofumi Tanizawa

cript>