:::Follow me for more comics!:::

Thursday, May 5, 2011

My First Blog Post! Hello Everyone!

Assalamualaikum! Selamat sejahtera! Salam 1Malaysia!
Saya ucapkan terima kasih dan selamat datang kerana
 sudi datang mengunjungi blog saya ini.. Bagi sesiapa
 yang tidak mengenali diri ini, nama saya Mohamad
Nur Al Hakim desu! Saya minat gila pada anime
manga game! kira otaku la orang jepun panggil..
well, sebenarnya tujuan utama saya buat blog ini
pun untuk publisiti komik2 yang saya sedang
buat..lukisan saya tidaklah setanding lukisan orang
lain tetapi saya berharap kamu dapat meluangkan sedikit masa
untuk membaca dan meneliti karya saya... jika
ada sebarang nasihat / idea/ kritikan, saya
 harap anda semua dapat memberikannya di ruangan
comment.. saya akan menerimanya dengan hati yang
terbuka... Saya akan terus
berusaha untuk terus menghasilkan komik
bagi menghiburkan hati pembaca semua!
Ok! That's all!


No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Kimi Ni Todoke by Tomofumi Tanizawa

cript>